PELAN B

Pelan B diwujudkan oleh Prof. Datuk Dr. Farid Ismail disebabkan kerana matlamat beliau tidak tercapai sepenuhnya membantu setiap peserta yang menyertai Program Ekspress Plan A dimana tidak semua peserta mampu mencari peserta-peserta baru.

Bermula dari sini, Prof. Datuk Dr. Farid Ismail telah mengkaji & menyelidik selama 1 tahun 6 bulan sebelum membentuk satu sistem yang dapat dilaksanakan kearah matlamat menjana pulangan kepada setiap peserta yang menyertai program Plan B ini mengikut giliran masing.

Plan ini dikendalikan sepenuhnya oleh World Heritage Resources yang dilantik oleh Kristal Karisma yang mana 'orang kuat'nya merupakan bekas peserta yang sudah berjaya bergelar jutawan dalam Plan A.

Walaupun seakan boleh digambarkan sistem ini seperti sistem kutu yang telah terkenal di negara kita, namun sedikit olahan dibuat yang membolehkan peserta mendapat jumlah pulangan berganda secara sistematik.





Kaedah Plan - EMAS BIJAK


Dengan menyumbang sejumlah RM136.50 (satu unit) dalam Plan Emas Bijak ini, Anda bakal mendapat pulangan sehingga RM10,191.

Sumbangan yang anda berikan adalah merupakan pecahan kepada 13 'Penerima' wang pos yang mana setiap satu bernilai RM30, manakala lebihannya pula adalah komisyen yang dibayar kepada POS Malaysia ( RM10 x 13 = RM130 ) + RM6.50 = RM136.50.

Jumlah yang diberikan kepada Anda ini bukanlah secara 'lump-sum' dan bukan juga secara wang tunai, tetapi sebaliknya ia diberikan secara berjadual mengikut nilai pada setiap 6 tahap melalui wang pos.





Kaedah Plan - PLATINUM BIJAK


Dengan menyumbang sejumlah RM396.50 (satu unit) dalam Plan Platinum Bijak ini, Anda bakal mendapat pulangan sehingga RM30,573 .

Sumbangan yang anda berikan adalah merupakan pecahan kepada 13 'Penerima' wang pos yang mana setiap satu bernilai RM30, manakala lebihannya pula adalah komisyen yang dibayar kepada POS Malaysia ( RM30 x 13 = RM390 ) + RM6.50 = RM396.50.

Jumlah yang diberikan kepada Anda ini bukanlah secara 'lump-sum' dan bukan juga secara wang tunai, tetapi sebaliknya ia diberikan secara berjadual mengikut nilai pada setiap 6 tahap melalui wang pos.


SYARAT-SYARAT UNTUK MENYERTAI PELAN "B"

  1. Rakyat Malaysia yang mempunyai IC / MyKad & beragama Islam sahaja

  2. Wajib menyertai salah satu daripada Pelan "A" (pilih mana-mana satu diantara Perak / Platinum / Emas) kerana Pelan A telah berjalan selama lebih kurang 5 tahun & Pelan B diperkenalkan pada awal bulan Januari 2009. Adalah tidak adil sekiranya kita (peserta baru) terus menyertai Pelan B, sedangkan peserta - peserta terdahulu telah berusaha di Pelan A selama 5 tahun. Syarat ini ditetapkan syarikat agar tidak wujud rasa rugi & tidak puas hati dikalangan peserta baru / lama .
Sila email ke wangekspress@yahoo.com / sms / dial 017-3696090 - Wan 0176960873 - Zaty


0 comments:

Senarai Ahli Terkini


Mohd Azahari
Nor Izzaty
NorHidayah
NorDiana
Rosliah Abd Rahman
D Rose Enterprise
Redzuan Abd Hamid